ADA APA DI SINI..!!..

SEGMEN : Blog Terbaik Pilihan Saya!

[Silent Reader]..

Hari Nie Anis Join Lagi Untuk 1 Segmen Iaitu "Segmen : Blog Terbaik Pilihan Saya!"..
Yang di Anjurkan Oleh Nabila Medan.. Untuk Join Klik Banner Di Bawah Toe Ok..!!..


>> Klik Banner <<


Cara nak join?

1.Follow blog ini.
2.Buat Entri
- tajuk "Segmen : Blog Terbaik Pilihan Saya!"
- letak banner , link kan kesini
- tag 2 orang dan pastikan mereka tahu
Penting! Beri 3 Link Blog Terbaik Pilihan Korang Dan Jelaskan Kenapa Korang Suka Dengan Blog Tersebut
- Publish entri
3.Letak link entri di bahagian komen
4.Sebarang Perubahan akan diberitahu kelak

Apa yang mungkin korang dapat kalau join segmen ni?
1.Mungkin dapat sedikit traffik
2.Mungkin ada sedikit peningkatan dari segi follower
3.Dapat berkongsi cerita dengan blogger lain
4.Mungkin dapat sedikit reader
5.Dapat berkenalan dengan blogger lain 
Blog Pilihan Saya :

Ieyza Afieyna

1. Blog Berwarna Pink..
2. Tema Blog C Kucing Marie..
3. Banyak Tutorial Yang Menarik..

Bingkisan Hati

1. Blog Yang Simple..
2. Mempunyai Info Yang menarik Tentang Agama..
3. Mempunyai Tutorial Yang Menarik..


1. Blog Yang Simple..
2. Mempunyai Tip-Tip Yang Menarik..
3. Mempunyai Tutorial..

Saya Tag : 



Terima Kasih Sebab Sudah Baca Entri Ini Like Dan Komen

0 4888 Comments From Purple De' Hearty: