ADA APA DI SINI..!!..

Segmen : Saya Nak Free Header

[Silent Reader]..

Pagi2 Buta Dah Join Segmen.. Ok..!!.. Hari nie Anis Nak Join Segmen : Saya Nak Free Header..
Cepat2 Jangan Ketinggalan Hanya 20 Peserta Terpantas Yang Akan Dapat Free Header..
Untuk Join Klik Banner Di Bawah Ok..!!..



Ciri2 Header Yang Saya Nak :
1. Guna Gambar Doodle..
2. Warna Tulisan Guna Kod ##CC66FF
3. Letak Link http://srikandi-permatahati.blogspot.com
4. Size [ Width 900px Height 400px ]..
5. Mestilah Nak Header Toe Cantik..

Saya Nak Tag :


Terima Kasih Sebab Sudah Baca Entri Ini Like Dan Komen

1 4888 Comments From Purple De' Hearty:

Aznie Syahzany said...

Maaf yerw tapi anda telah terlambat dan anda telah meninggalkan link penyertaan di blog peserta lain...
Sepatutnya anda meninggalkan di blog saya sekian terima kasih